המלחמה בדרום: כל הראיונות והקולות ממשדרי 'קול חי' | מתעדכן

אתר קול חי No Comments on המלחמה בדרום: כל הראיונות והקולות ממשדרי 'קול חי' | מתעדכן
צילום: קול חי
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המלחמה בדרום: כל קטעי הקול משידורי 'קול חי' בנושא הביטחוני

12:57 – פרשננו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר בעדכון בנושא הנעדרים והשבויים, בשיחה עם הרב משה בן לולו: בתוך 48 שעות יפורסמו כל נתוני הנעדרים והשבויים

12:28 –  מנכ"ל מד"א אלי בין בשיחה עם הרב משה בן לולו

12:23: פרשננו הפוליטי איתי גדסי בעדכון על המגעים להקמת ממשלת חירום

12:22 – מטח רקטות לעבר הדרום והמרכז: עדכון של פרשננו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר

משדר הבוקר

10:06 – יוני צור, שמארגן סיוע לחיילים בשיחה עם בצלאל קאהן

10:00 – האלוף במיל' אליעזר מרום: "גם חיל הים נמצא בתמונה המלחמתית; הייתה פלישה אדירה של כוחות חמאס. לא ידענו על זה קודם. הצבא לחלוטין לא היה ערוך ולקח לו הרבה זמן לקחת פיקוד"

9:50 – סגן השר לשעבר והדיפלומט דני איילון: "התמונות מדברות בעד עצמן. יש לנו תמיכה חריגה מהעולם שאני לא זוכר כמוה. אני שומע מהעולם שמדובר בחיות אדם. הם מבינים סוף סוף שחמאס ודאע"ש זה אותו דבר ושצריך לשנות משהו מהיסוד, למען כל העולם. הם גם מבינים שאיראן עומדת מאחורי הכל ונותנים לנו את כל הגיבוי"

9:39 – ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית): "צריך ממשלת חירום רחבה שתסמן לאזרחים שחייבים להתאחד ולחסל את האויב"

9:31 פרשננו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר

9:29 יצחק קקון, תושב שדרות: "אתמול בלילה חולצנו אבל חלק מהילדים נשארו שם. הכל קרה תוך כדי התרעות על מחבלים. חווינו פגיעה ישירה בבית"

9:21 – פרשננו הפוליטי איתי גדסי

9:15 – מלכי שם טוב, שבנו נחטף לעזה: "הבן שלי היה במסיבה הארורה הזאת שם היה את הטבח הנוראי. היינו איתו בקשר כל הזמן כשהתחילו האזעקות ומרגע לרגע השיחות היו מאוד לחוצות. הוא התחיל להגיד שהוא שומע יריות ובשלב מסוים הוא חבריו התפצלו כנראה. היה כאוס גדול"

8:59 – הרב אשר לנדאו, רב המכון לרפואה משפטית, שבימים אלה נמצא בשירות מילואים בזיהוי חללי המלחמה הרבים, בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר: "אלה דברים שלא חשבנו עליהם בכלל. הגיעו אלינו כמויות שאי אפשר לדמיין והם מגיעים ללא שום מידע. שנתיים אני סוחב איתי את אסון מירון, חשבתי שראיתי כבר דברים בחיי. מה שראיתי במוצ"ש ואתמול הזכיר לי את הסיפורים מאבי על מלחמת יום כיפור. לא נתפס"

8:53 – משי, צעירה שניצלה מהטבח בזכות שמירת שבת סיפרה לבצלאל קאהן את סיפורה המופלא

8:37 – תושב כפר עזה איתי פכטר, בשיחה כואבת על המחדל הנורא: "חייבים מטכ"ל חדש שרוצה להילחם. הצבא שלנו לא מעוניין להילחם. לקח שעתיים עד שהגיעו לכפר עזה ובזמן הזה טבחו בנו. הצבא ידע על זה ולא נערך נכון. יש פה שערוריות. אני מוכן ללכת לכלא על מה שאני אומר"

8:21 – פרשננו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר בעדכון תמונת המצב



0 תגובות